'תקומה' סיירו ב'עמונה': "היישוב נשאר במקומו, נקודה"

אבי יעקב No Comments on 'תקומה' סיירו ב'עמונה': "היישוב נשאר במקומו, נקודה"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הערב הגיעו חברי מפלגת האיחוד הלאומי ובראשם שר החקלאות ויו"ר מפלגת האיחוד הלאומי ח"כ אורי אריאל לפגישה דחופה בעמונה. חברי המפלגה סירו בישוב, קבלו סקירה רחבה ושמעו את בקשתם של התושבים שיעשו הכל על מנת שלא יפנו את היישוב.

שר החקלאות ח"כ אורי אריאל אמר: "עברו הימים של עקירת ישובים בארץ ישראל. נפעל בכל כוחנו למנוע את פינויו של ישוב היושב על אדמתו 20 שנה עם למעלה מ40 משפחות ו-200 ילדים בגלל רדיפה פוליטית של ארגוני השמאל הקיצוני. כולנו זוכרים את המראות הקשים כאן לפני עשר שנים ואף אחד לא היה רוצה לחזור למקומות האלה. שנית, עמונה לא תיפול".

באשר להתנהלות 'האיחוד הלאומי' אם וכאשר תפונה עמונה השיב אריאל: "אנו מקווים ומאמינים שהממשלה תמצא את הדרך להסדיר את עמונה בחקיקה או בכל דרך אחרת כך שהשאלה לא תהיה רלוונטית".

ח"כ בצלאל סמוטריץ׳ חיזק את דברי השר ואמר: "הגענו לכאן כדי להגיד באופן חד וברור, היישוב עמונה לא יפונה ולא יועתק. העמדה של היישוב, של המועצה ושל הבית היהודי היא שעמונה נשאר במקומו. אנחנו עובדים היום על פתרונות שמתכתבים עם פסק הדין של בג"צ וכל שיח אחר אינו מתקבל ואף מזיק. עמונה נשאר במקומו. נקודה."

יו"ר מטה המאבק אביחי בוארון הודה לחברי המרכז ולחברי הכנסת והשר: "אנחנו שמחים מאוד לארח את חברי האיחוד הלאומי ובראשם השר אורי סמוטריץ' וח"כ בצלאל סמוטריץ'. משמח לגלות שאנשי התיישבות מובהקים וותיקים כ"כ מובילים איתנו קו שאומר: 'תם עידן הפינויים'. פינוי ישוב יהודי בארץ ישראל אינו בא בחשבון עוד. לא יהיה עוד טרנספר של יהודים בארץ ישראל".

מזכ"ל האיחוד הלאומי סיים את הישיבה ואמר: "היישוב עמונה היא תחילתה של אסון גדול לכל ההתיישבות. ראש הממשלה שמנווט את הספינה הגדולה חייב לנווט ומהר ולמנוע את הפינוי. שמענו על דרכים משפטיות ואין שום סיבה שכאשר מדובר בפינוי ישוב יהודים, היד קלה על ההדק וכאשר מדובר בהשתלטות של ערבים בקרקעות יהודיות, פתאום יש מעצור והנצרה סגורה".



0 תגובות